تمام ارزوهايم


دختر تنها

سکوت در شبهای تنهای.....و دل تنگی در دیاره غربت.....خدایا گناهم چیست؟؟؟

     تو مثل راز پاييزي و من رنگ زمستانم
    چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نمي دانم


                    تو مثل شمعداني ها پر از رازي و زيبايي
                  و من در پيش چشمان تو مشتي خاك گلدانم

     تو دريايي تريني، ابي و ارام و بي پايان
     و من موج گرفتاري اسير دست طوفانم

تو  مثل اسماني مهربان و ابي و شفاف
و من در ارزوي قطره هاي پاك بارانم

                 نمي دانم چه بايد كرد با اين روح اشفته
                 به فريادم برس اي عشق من امشب پريشانم

    تو دنياي مني بي انتها و ساكت و سرشار
     و من تنها در اين دنياي دور از غصه مهمانم

    
  تو مثل مرز احساسي قشنگ و دور و نامعلوم
      و من در حسرت ديدار چشمت رو به پايانم

                                       تو مثل مرهمي بر بال بي جان كبوترها
                                        و من هم يك كبوتر تشنه باران درمانم

      بمان امشب كنار لحظه هاي بي قرار من
         ببين با تو چه رويايي ست رنگ شوق چشمانم


     شبي يك شاخه نيلوفر به دست ابيت دادم
    هنوز از عطر دستانت پر از شوق است دستانم

    تو  فكر خواب گلهايي كه يك شب باد ويران كرد
    و من خواب تو را مي بينم و لبخند پنهانم
 
                                تمام ارزوهايم زماني سبز مي گردد
                              كه تو يكشب بگويي، دوستم داري تو ، مي دانم


        غروب اخر شعرم پر از ارامش درياست
       و من امشب قسم خوردم ترا هرگز نرنجانم

           به جان هر چه عاشق تو اين دنياي پرغوغاست
                  قدم بگذار روي كوچه هاي قلب ويرانم

       بدون تو شبي تنها و بي فانوس خواهم مرد
        دعا كن بعد ديدار تو باشد وقت پايانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1388برچسب:,ساعت 9:5 PM توسط |||GHAZALEH|||| |


Power By: LoxBlog.Com